نمایشگر دسته ای مطالب نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

تاریخچه شرکت:

شرکت کاغذ کار کسری مجموعه کاملی از امکانات تولیدی و کنترلی در صنعت کاغذ و ورق ایران می باشد.
این شرکت در سال 1379 در یکی از شهرک های صنعتی یزد واقع در شهرستان یزد با هدف تولید انواع کاغذ بسته بندی از مواد اولیه بازیافتی و کاغذی (باطله) از قبیل کرافت لاینر، وایت تاپ، تست لاینر و فلوتینگ در کنار مسیر اصلی ترانزیتی کشور تاسیس شد. این شرکت به شماره ي پروانه بهره برداری 203/86 که در تاریخ 25/07/86 به تأیید وزارت صنایع و معادن رسیده است حکایت از ظرفیت تولید اسمی 24000 تن طی سه شیفت کاری 8 ساعته دارد .
شرکت به صورت آزمایشی در تاریخ 07/10/84 مورد ارزیابی و راه اندازی قرار گرفت و در تاریخ 10/08/85 به شکل رسمی کار خود را آغاز کرد.
لازم بذکر است این شرکت تنها تولید کننده کاغذ فلوتینگ دارای علامت استاندارد در استان یزد می باشد این شرکت شامل زیر مجموعه های دیگر نظیر: واحد تصفیه خانه صنعتی، ورق سازی کسری و واحد برش کاغذ  A4 نیز می باشد. با توجه به تعهد به حفاظت محیط زیست و حفظ منابع آب این شرکت اقدام به ایجاد مدرنترین تصفیه خانه فاضلاب صنعتی با خروجی استاندارد جهت مصارف کشاورزی کرده است. خط تولید ورق سازی این مجموعه به شماره ي پروانه بهره برداری 79/91 که در تاریخ 20/04/91 به تأیید وزارت صنایع و معادن رسیده است با هدف تولید محصولات "ورق کارتن چند لا " حکایت از  ظرفیت تولید اسمی 54000 تن در سال دارد این واحد در تاریخ 14/05/90 مورد ارزیابی و راه اندازی قرار گرفت و به شکل رسمی کار خود را آغاز کرد در حال حاضر این واحد قابلیت تولید ورق سه لایه و پنج لایه مقوا با عرض 220 130_سانتی متر در انواع بی و سی فلوت  و پنج لایه با استفاده از با کیفیت ترین کاغذ های تولیدی این شرکت در ترکیب با کاغذ خارجی را دارد. لازم به ذکر است محصول این واحد نیز دارای نشان استاندارد از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران می باشد. یکی دیگر از زیر مجموعه های این شرکت واحد برش کاغذ A4 می باشد این واحد  به صورت آزمایشی در تاریخ 05/12/92 با ظرفیت 12000 تن در سال مورد ارزیابی و راه اندازی قرار گرفت. شرکت کاغذ کار کسری به عنوان يکي از بزرگترين و معتبرترين شرکتهاي توليد کننده کاغذ بازيافتي مورد نياز صنابع  بسته بندي بر آن است تا با استفاده از فن آوري متناسب و توسعه منابع انساني و با محور مشتري مداري نسبت به تنوع و توسعه توان کمي و کيفي توليد و افزايش سهم بازار در جهت تامين منافع ذينفعان اقدام نمايد.